Valborgsmässoafton

Och det känns som att människor har sådan hysteri över detta. För mig är Valborgsmässoafton inte alls speciellt. Jag nöjer med att grilla god mat vilket vi idag ska göra. Sen har väl alla ungdomar en anledning till att ta till flaskan vilket säkert roar dem. Men här blir det ingen alkohol.

Har inte hänt mycket idag för övrigt, frukost, gått på löpbandet, duschat och lunch. Sitter nu i morgonrocken och ska ta och klä på mig. Funderar på vad man skulle ha på sig. Lite finare klädd kan man ju vara :)

Och som ni förstod ovan så blir det lugnt ikväll. Jag, Nicklas och pappa ska grilla fläskfilé och grillspett. Det lät som att pappa och Nicklas skulle ta någon grogg, så jag blir väl chaufför.

Jag älskar dig

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0