Friday love

Då var det fredag och just nu sitter jag och klickar hem lite kläder från Ellos. Hittills en klänning och ett längre linne. Ska klicka hem två par leggings också sedan är jag klar.
Annars har jag just sagt igång en tvätt och snart blir det att hämta mamma från jobbet och iväg på affären med henne och handla.

Nicklas ringde för en timme sedan ungefär och berättade att han skulle jobba imorgon, vilket jag redan visste fast det var fortfarande inte klart. Sedan jobbar han ju eftermiddag nästa vecka och börjar därmed redan på söndag så han får ingen helg han. Fast det positiva är ju självklart att han tjänar bra med pengar och när han jobbar eftermiddag så får han sova ut varje dag. Lite annars än när han börjar klockan sju på morgonen.

Så vi har då inga speciella planer idag förutom att jag tror vi ska ta tag i hans disk som börjar likna ett berg.
Men nu ska jag börja göra mig klar, ha en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0