Långklänning

JA, JA, JA! Finally!

Har varit helt besatt av en långklänning från H&M som alltid har varit slutsålt i min storlek (och i alla andra storlekar också, den har verkligen gått åt). Har varit in varje dag, flera gånger om dagen för att kolla om den dykt upp i min storlek. Men alltid varit slutsålt. Har till och med mejlat H&M's Kundservice och frågat om den kommer att kunnas beställas framöver och idag klickade jag mig in och såg att den fanns. Blev helt chockad och överlycklig så nu är den beställd. Dock levereras den inte först i slutet av juni men vi är ju i början av juni nu så inte gör det mig något. Glad är jag då! Verkligen! En svart/vit skönhet för ynka 149 kronor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0