5 maj

5 maj, tänka sig så fort tiden går. Kändes nyss som att det var min födelsedag i januari men tiden har gått fort sedan dess. Ska alldeles strax ta mig ett mellanmål och sedan gå min dagliga runda på löpbandet men innan tänkte jag bjuda på ett blogginlägg :)

Har inte hänt så mycket idag, vaknade såklart sent och därför går dagarna så otroligt fort. Måste verkligen ta mig själv i kragen och kliva upp tidigare. Tycker att dagens viktigaste start är morgonen! Får man en dålig start på morgonen, känns det dåligt nästintill hela dagen tycker jag.

Nu ska jag ta mig någon macka, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men tack Anna :)

2010-05-09 @ 23:17:11
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0