7k

Nej! Jag har blivit sjuk. Inte kul. Inte kul. Sitter just nu och snorar, är täppt i näsan, kallsvettas och är väldigt hängig. Ska alldeles strax duscha varmt och skönt, synd att vi inte har ett badkar. Hade ju varit gudomligt :)
Känner mig lite tung i huvudet också men tror inte jag har någon feber.

Så idag har det inte hänt mycket, jag har bara tagit det lugnt. Nicklas kom hit kring ett med en godispåse och så såg vi Alvin And The Chipmunks 2: The Squeakquel. Sen for han hem och då slog jag på en annan film, The Cell 2. Inte värst bra, första var bättre. Sedan har jag även beställt från H&M, bara för att jag tycker synd om mig själv. Blev två blusar från The Garden Collection, äntligen! Dem har verkligen fina kläder men jag har inte riktigt fastnat för något men nu! Och så köpte jag mig en till hatt, har redan en sådan i svart men ville ha mig en vit också.

Och i helgen blev det också shopping, var med mor och far på Storheden där jag fyndade. Halsband, klänning, kjol, skor, jeansväst och kuddar! Nä, nu sitter jag och fryser tok för mycket så ska gå och duscha varmt.
Men lägger in bilder på vad jag beställt nedan.





                                                         Bilder: http://shop.hm.com/se/start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0