Are you thinking of me when you fuck her?

Ta min bloggrubrik som oseriös.

Hej föresten!
Sitter här, ganska svettig efter en runda på löpbandet och lyssnar på en grymt bra låt.
Alanis Morisette - Oughta Know. Jag älskar den, jag älskar texten, jag älskar Alanis Morisette!

Idag har jag och mamma varit i Boden. Det blev inte mycket till shopping men med mig hem fick jag ett halsband och två nagellack, sommarfräscht!
Har inget mer att skriva, Nicklas ska sova ytterligare en natt till i Piteå men imorgon träffas vi! Men det gör då absolut ingenting, han får vara borta så länge han vill (nästan) för jag är så glad att han fått jobb.

En annan, desto tråkigare sak är att mitt minneskort till mobiltelefonen gått sönder. Fråga mig inte hur, men lite ledsen är jag allt.

Oh, kom på. Onsdag, Efterlyst, Hasse Aro och... mannen, myten, legenden (enligt mig) Leif GW Persson! Kan inte bli bättre. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0