Flash Delirium

Jag måste komma igång med bloggandet igen, har inte haft lust att skriva något på en vecka men inte gör det väl något. Igår var en riktigt, riktigt bra dag. För det första och det absolut bästa fick Nicklas jobb och det var så kul och se han så glad och nöjd, stackaren som varit arbetslös så länge. Därefter for vi till Piteå, förbi hans mamma och gjorde några ärenden. Sedan gick vi på stan och åt en macka på Subland, gott. Hittade mig inte alls mycket men har ju beställt så mycket nu så det är väl lika bra.

Hittade iallafall en kjol på Gina Tricot och ett diadem på Glitter. Sen när vi kom hem hade min tunika (The Garden Collection) kommit från H&M och den passade bra och var jättesöt :)

Och idag har jag äntligen kommit igång med träningen igen, har ju varit sjuk i cirka en vecka så det har blivit lata dagar och för mycket av det goda. Så nu har jag ny energi och det känns äntligen som att man har återfått kontrollen!

Nu ska jag duscha. Skönt...


Bild: http://www.ginatricot.com/


Bild: http://shop.hm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0