Host, host

Hejhej!
Min förkylning har blivit liiite bättre, men inte är det mycket. Är inte lika täppt och snorig i näsan längre men har istället dragit på mig hosta! Inte så mycket att göra åt antar jag, utan bara att vila. Och det är väl det enda jag gör, känner man börjar bli lite rastlös.

Och Nicklas jobbar idag, han kanske skulle stanna i Piteå och sova över hos sin mamma om det skulle bli jobb imorgon. Skulle ju vara bra :)

Sedan har det inte hänt något speciellt. Fick sms-avisering från Ellos imorse om att mitt och mammas paket har kommit, jag beställde ett par träningsbyxor nu när man börjat tränat. Har tidigare beställt träningstoppar i samma märke som jag tycker är jättebra.

Men nu ska jag gå och duscha, vi får höras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0