Jävla dator, jag skyller på den

Den här datorn gör mig galen, den tar upp alldeles för mycket tid vilket i sig leder till att jag inte hinner göra dem sakerna jag hade tänkt. Lite lat är man väl också i denna hemska värme, nu får det gärna bli 15 grader, åska, blixtrar och dunder.

Har varit och hämtat ut mitt H&M paket på Ica som innehöll blandannat en kjol och två hattar.
Och så har mitt diadem gått sönder, jag vet inte hur många diadem som jag har haft som gått sönder men då använder jag ju dem praktiskt taget varje dag också. Så jag hade tänkt höra om min kära pojkvän vill sponsra mig ett nytt diadem om jag hittar något här på byn.

Nu ska jag iallafall börja städa som jag har tänkt göra i flera dagar men nu ska det bli av. Jag ska blandannat dammtorka, renbädda och sortera in kläder i garderoben. Sen ska jag ju även hinna gå på löpbandet och duscha. Nicklas slutar halv fyra och när han kommer hem efter fyra någon gång hade jag tänkt vara helt tillgänglig för jag saknar han och vill hinna vara med han så länge som möjligt idag :)

Nu, STÄDA! Datorn ska därmed av...

Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v38 <3

Jo massor, tack så mycket :)

2010-05-21 @ 12:33:49
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0