Och så var det ju det här med rubrik?

Nu hade jag tänkt bli bättre på att ladda upp foton här på bloggen när jag har köpt en systemkamera, det tror jag att jag redan har sagt men nu ska det bli bättring... på allvar :)

Har just gått min dagliga runda på löpbandet, mycket härligt, mycket jobbigt! Hade tänkt vila upp mig en stund och sedan äta min underbart goda kycklingbaguette från Smultert. Mums...
Sen blir det att duscha och därefter hade jag tänkt städa, dammtorka blandannat.

Och idag kanske Sara och David kommer och hälsar på, det skulle ju vara trevligt men vi får väl se. Vi var ju hos dem igår, det blev mat från Blå Ängeln, sedan filmkväll. Vi såg dock en riktigt dålig film, Home Movie. Se inte den. Det var en "rysare". Himla dålig. Kring halv nio började jag och Nicklas rulla hemåt.

Nu ska jag bjuda på en bild på min stora, starka karl ;)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Nae, inte mer än att jag har luftfickor i tjocktarmen, magkatarr, fel på ämnesomsättningen, litet fel på sköldkörteln, nu har jag fått feber och nå fel i vänster armbåge...

2010-05-03 @ 14:10:15
URL: http://emmeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0