Time for update

Jaha! Då hamnade man här igen. Lite att göra är nog anledningen.
Sitter just nu och väntar på att Nicklas ska ringa. Han hade rast kring halv sex, tror jag det var. Sedan någon gång hade jag försökt ta mig in i duschen. Får se om man röjer undan lite i rummet och ser till så att madrassen åtminstone ligger i sängen och slår på en film därefter.

Vad har hänt idag då? Hm...
Nicklas kom imorse, sen har jag varit med han till halv två. Han jobbar ju eftermiddag och börjar halv fyra till halv tolv så han skulle sova hos sin mamma ikväll till imorgon och så är han ledig fredag eftersom han redan började söndag. På fredag funderar vi på att fara till stan, vars det får vi se.

Imorgon ska jag och mamma också till stan, shopping! I hope :D
Saknar redan Nicklas, ändå träffade jag han för bara några timmar sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0