Inspiration á la Carrie Bradshaw

För tillfället finner jag min delvis inspiration hos Carrie Bradshaw, har även sett denna snygga outfits (accessoar) i en tidning. Har suttit och letat igenom alla mina Sofis Mode-tidningar efter bilden som fångade mitt hjärta (dock inte på Carrie Bradshaw utan på en modell). Men så såg jag Med Sex and the city 2 i New York i måndags och där stod Carrie Bradshaw med denna scarf/sjal på huvudet och jag blev så fascinerad. Jag fick lite "indie" vibbar och tänkte att detta ska jag prova. Det är helt klart min stil. Jag vill så gärna hitta bilden i tidningen så man får lite hjälp på traven. Det enda jag kommer ihåg är att man skulle knyta den på sidan. Have to find!

Iallafall så köpte jag en scarf/sjal på Gina Tricot idag som jag någon dag ska sätta mig ner med och exprimentera. Tänker mig lockigt/vågigt självsvall med denna scarf/sjal runt huvudet, knyten runt sidan av huvudet. Det ska gå!

Sedan så köpte jag en zebra-randig kort oversize-tröja på Gina Tricot och även ett blommigt, sommarfräscht lite längre linne. Har köpt två nagellack plus myrrolja och nagelserum. Massor med trosor och en söt väska för endast 74,50 kronor på Kappahl! Great. Vet inte om det blev något mer. Dont remember.

Jag, mamma och Nicklas var även och åt i ett utav cafét som dem har i Småstaden. Sedan fortsatte Nicklas med oss på stan en sväng innan han skulle bege sig hem till sin mamma och göra sin iordning för sista arbetsdag den här veckan. Så halv tolv ikväll börjar han köra hem mot Älvsbyn :)
Imorgon pratade vi om att göra något, jag är sugen på en sväng till antingen Boden eller Storheden! Tror det blir Boden...

Har sökt efter en bild på internet på denna "outfit" but doesn't find it.

Kommentarer
Postat av: Evelina - Gravid i v40 ♥

Tackar! :)

2010-05-31 @ 12:29:28
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Ida

Carrie Bradshaw ÄR verkligen en stor inspirationskälla! Helt underbar :)

2010-05-31 @ 13:29:55
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0