Weird

Tidigare idag när jag var hos Nicklas så skrev jag ett blogginlägg som försvann(?!) och jag tror det är andra gången när man försöker skriva från hans dator. Jaja, var lite stressig så skriver väl nu istället när man kommit hem. Sitter och lyssnar på Paramore - Misery Business. Gammal goding, men den funkar helt klart! För övrigt gruvar jag mig lite grann när jag kollar snett åt vänster för där står det massooor med grejer på golvet som ska in i min hylla som jag städat och dammtorkat idag. Ska göra det sedan. Men först invänta far som har bilen för att sedan fara med mamma till mormor och sen vidare på byn.

Vad har mer hänt idag? Har bakat Kärleksmums och... hm, inte mycket mer. Ja, städat lite grann då.
Föresten så har jag börjat fundera på en ny blogg, har ett bloggnamn på gång men såg att jag bloggat med den här sedan juli 2009 tror jag och det är ju nästan ett år, kändes lite surt och ta bort den. Detta bloggnamn passar ju dock inte längre eftersom min karl inte skriver längre och visst, jag förstår han. Ja, vi får väl se. Det tål väl att tänkas över.

Blir då inte att vara med Nicklas idag för han sover i Piteå, dem jobbar dessutom över fyra timmar idag så ha slutar inte först halv åtta. 12 ½ timmes arbete, det är tufft och bra gjort. Igår jobbade han också fast han inte skulle, från halv fyra på eftermiddagen till halv åtta på kvällen. Han är så duktig min karl ;)

NU, INGENTING! Paramore.

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

tack!

2010-06-02 @ 05:50:26
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0