What to do?

Jaha och så plötsligt blev jag väldigt uttråkad. Vad ska man göra? 11:19 visar klockan just nu. Fun! Fast har ju lite saker att göra så egentligen är jag inte så rastlös. Har då bestämt mig att den här datorn ska vara mer avstängd än på för den är en liten tidstjuv! Jag som ofta klagar på att dagarna går så fort, dels är det väl för att jag sover länge men jag hamnar framför datorn rätt ofta också och blir sittande där vilket gör att tiden bara springer iväg när man har andra saker att göra.

I helgen blir det en helg utan Nicklas, idag åkte han till Umeå till sin pappa och blir där till på söndag. Men det är ju bra för han att träffa sin pappa också så ofta det bara går :)
Nästa helg skulle dem tydligen utomlands.

Nej, nu ska jag inte dra ut mer tid på att sitta här. Jag hade tänkt sortera in lite kläder i garderoben som ligger i soffan. Sådant jag har tänkt att jag ska göra i flera dagar men som aldrig blivit av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0